Zamieszczone przez westwi78
Kluczyk i błędy
Zwiń
X
-
Kluczyk i błędy
Opis sytuacji
Przy próbie zapalenia mruga żółta dioda (samochodzik z kluczykiem) po uruchomieniu samochodu gaśnie
VAG
Na komputerze pokazywane są błędy (chodzi o sterowanie silnika) "463A sterownik silnika zablokowany" i drugi "045D sygnał zacisku altern. DF Sygnał niezrozumiały"
Na wskaźnikach pokazuje się (chodzi o kluczyk) za niskie napięcie - i tu chyba wszystko jasne do dorobienia kluczyk....
Pytanie
Czy błąd kluczyka generuje ten błąd z alternatorem - czy jest to jakość ze sobą powiązane bo po oględzinach alternator jest dobry.
Mam nadzieje że nic nie pokićkałem w opisie :?
-
-
Właśnie znalazłem drugi kluczyk (2 dni szukania ) więc protestuje i zobaczę na kompie co słychać
[ Dodano: Sro 09 Kwi, 08 20:06 ]
Po kilku dniach użytkowania drugiego kluczyka wyskakują takie same błędy.
Diagnoza taka że cewka jest padnięta - jak mi sprawdzono jest to cewka która się nie ściąga więc ewentualnie należy dokupić jakieś całe "ustrojstwo" z tą cewką. Pytanie ile takie cudo kosztuje bo jakoś na allegro brakuje do silnika 1.9
Pozostaje jeszcze chyba sprawdzić (po lekturze forum) jakiś kabelek do cewki... lub wywalić immo
[ Dodano: Sro 09 Kwi, 08 23:38 ]
Podnoszę do góry - i sory za takie pisanie ale się okienka pomyliły :? - problemik patrzy post wyżej....
Komentarz
-
Komentarz